CHIA semienka

€5,77 €4,81 bez DPH

Zvoľte variant

Mám široké využitie a ešte viac zdravotných benefitov. Môžeš ma použiť do raňajkových kaší, smoothie či jogurtov, namočiť do vody či pomlieť na jemný prášok. Zisti, aké ďalšie vlastnosti ukrývam!

          • každé semienko dokáže zväčšiť svoj objem až 12x
          • najbohatším známym rastlinným zdrojom esenciálnych mastných kyselín
          • zdroj vlákniny, antioxidantov, bielkovín, vitamínov a minerálov

Detailné informácie

1kg
Skladom
€5,77
€4,81 bez DPH

Podrobný popis

CHIA semienka

Informácie a výživové hodnoty 

Chia semienka sa hodia na raňajky, pretože Vás zasýtia na dlhšiu dobu. Ocenia ich predovšetkým športovci, lebo vďaka svojim hydrofilným vlastnostiam hydratujú telo priamo zvnútra. Pochýb niet ani o tom, že majú priaznivé účinky na našu myseľ. Zlepšujú pamäť a koncentráciu. Hodia sa do akéhokoľvek jedla, napríklad do raňajkovej kaše či smoothie. A to hlavne z dôvodu, že nemajú veľmi výraznú chuť. Semiačka majú taktiež super antioxidačné vlastnosti a obsiahnutý vápnik sa tak v tele vstrebáva lepšie ako ten z mlieka.

 

5 vecí, ktoré ste o surovine nevedeli

  1. dodajú energiu na dlhšiu dobu
  2. 1 semiačko dokáže zväčšiť svoj objem až 12x
  3. obsahujú 32% tuku, z toho je 60% omega-3 alfa-linolenovej kyseliny
  4. zdroj vlákniny, antioxidantov, bielkovín, vitamínov a minerálov
  5. najbohatší známy rastlinný zdroj esenciálnych mastných kyselín

 

Základná špecifikácia
Zloženie 100% chia semienka
Krajina pôvodu Latinská a Stredná Amerika
Trvanlivosť 3-8 mesiacov
Balenie znovuuzatvárateľné ZIP vrecko
Veľkosť nešpecifikované
Úprava chia semienka
Obchodná trieda nešpecifikované
Odroda nešpecifikované

 

 
 
Poznámka nákupcu

Zatiaľ si na mňa nenašiel čas, ale určite sem čo najskôr niečo doplní. 

 

Aké sú výhody hydrofilných vlastností chia?

Semienka chia sa vyznačujú výbornými schopnosťami viazať na seba vodu, čím tvoria jemný, zdravý a ľahko stráviteľný gél. Ten má v ľudskom tele významnú schopnosť znižovať hladinu krvného cukru - semienka chia napomáhajú predlžovať proces premeny skonzumovaných cukrov na glukózu, nedochádza tak k rapídnemu zvýšeniu krvného cukru a pri následnom poklese krvného cukru sa tak nedostavuje silný pocit hladu. Táto vlastnosť semiačok chia je veľmi dôležitá predovšetkým pre diabetikov, avšak užitočná je pre každého. Výborná schopnosť viazať na seba vodu pomáha telu zaistiť vyššiu hydratáciu (zvnútra), čo je veľmi dôležité pri športovom výkone a zvýšenej fyzickej námahe. 

 

Použitie

  • zdravá maškrta
  • na pečenie i zdobenie
  • môžete pomlieť na prášok (zahusťovanie)
  • skvelé do jogurtu, müsli, raňajkových kaší
  • do smoothie, miešaných nápojov

 

Tip

Zabaľte si chia do produktívnej krabičky a môžete ho mať vždy a všade po ruke, a pridať si ich do nápoja či jedla!

 

Makroživiny
Výživové hodnoty na 100 g
Energia 2085 kJ / 502 kcal
Tuky 30,7 g
z toho nasýtené mastné kyseliny 2,3 g
Sacharidy 25 g
z toho cukry 0 g
Vláknina 23 g
Bielkoviny 20 g
Soľ <0,01 g
Mikroživiny
Výživové hodnoty na 100 g
Vápnik 615 mg
Železo 28,8 mg
Draslík 462 mg
Horčík 1065 mg

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: