
,,Pre kompletnú zmenu identity sme sa rozhodli, pretože doterajší dizajn už nedokázal dostatočne reprezentovať kvalitu a pestrosť surovín, ktoré dodávame našim zákazníkom," hovorí Otakar Janík, spolumajiteľ spoločnosti.
,,S našou pani (dievča v pôvodnom logu) sme boli spokojní, ale svoje si už odpracovala a teraz ju čaká zaslúžený dôchodok. Nová značka lepšie reprezentuje ciele, ku ktorým má Svět plodů nakročené," glosuje Tomáš Hofman, spolumajiteľ a nákupca v jednej osobe.



,,Pre logo firmy preto nebolo výrazné písmeno 'S' v embléme vybrané náhodou. Funguje nielen ako skratka celého názvu, ale predovšetkým odkazuje k samotnej podstate značky. Znamená nielen 'Svět plodů' ale aj 'skvelý' či 'super'. Samotný emblém má tvar lieskového orieška, odkazujúceho k produktom Světa plodů, a spolu s ručne vytvorenou typografiou vytvára nezameniteľný a ľahko zapamätateľný symbol, " hovorí Markéta Oličová z Rency, ktorá na projekte pracovala.



V krátkosti sme Vám predstavili, ako bude Svět plodů teraz vyzerať, a dúfame, že sa Vám budeme páčiť! Hoci teraz vyzeráme inak, to hlavné zostáva bez zmeny. Stále sa sústredíme na to, aby sme pre Vás mali široký výber surovín tej najvyššej kvality, pretože za nás hovoria suroviny.
Váš tím
