Košík

(0)
Zavrieť

V košíku nemáte žiadny tovar.

FAQ alebo Často sa nás pýtate


Než zavoláte na našu zákaznícku starostlivosť, skúste prosím odpoveď nájsť tu. 

Čo vás zaujíma?

Vouchery
a zľavy
Dostupnosť
tovaru
Doručenie,
doprava a platba
Reklamácia
a vrátenie tovaru
Predajne
a veľkoobchod

Všetko o nákupe

Musím mať registráciu, aby som mohol/a nakúpiť?

Nie je potrebná, nakúpiť u nás môžete aj bez registrácie.

Aké sú výhody registrácie?

Registrovaní používatelia vidia vo svojom profile prehľad všetkých svojich objednávok. U tých aktuálnych môžete sledovať ich stav. Na svojom účte si tiež môžete vytvoriť zoznam obľúbených produktov, aby ste ich mali pekne po ruke. Stačí kliknúť na srdiečko v pravom hornom rohu stránky s produktom.

Veľkoobchodní zákazníci po registrácii vidia veľkoobchodné ceny. Registrovať do veľkoobchodu sa môžete tu.

Je možné zo Světa plodů objednať aj do zahraničia?

Momentálne Vám balíček vieme doručiť iba do Českej republiky a na Slovensko. Pre slovenských zákazníkov slúži stránka www.svetplodu.cz.

Neprišlo mi potvrdenie o vytvorení objednávky, čo mám robiť?

Napíšte nám prosím na zakaznici@svetplodu.cz a uveďte e-mail, na ktorý ste objednávku vytvoril/a. Vašu objednávku preveríme a dáme vám vedieť. 
 

Kde nájdem faktúru, pokiaľ mi nedorazila do e-mailu?

Registrovaní užívatelia nájdu faktúru po prihlásení do svojho účtu v sekcii Moje objednávky. Pokiaľ nemáte registráciu, napíšte nám číslo objednávky a e-mail, na ktorý bola objednávka vytvorená na zakaznici@svetplodu.cz
 

Chcem vám vyjadriť pochvalu alebo dať inú spätnú väzbu

Boli ste spokojní a všetko išlo ako po masle? Alebo máte tip, ako naše služby ešte zlepšiť? Tak nám napíšte! Spätnú väzbu uvítame na e-maile zakaznici@svetplodu.cz.
 

Kde môžem hodnotiť spokojnosť s produktmi?

Chutilo Vám? To máme radosť. Napíšte nám recenziu a pomôžte ďalším zákazníkom v rozhodovaní. Recenziu môžete vyplniť ku každému produktu dole v sekcii „Hodnotenie našich zákazníkov“, na sociálnych sieťach, alebo na Heuréke
 

Vouchery a zľavy

Neprišla mi zľava na prvý nákup, ako to?

Pokiaľ Vám neprišla zľava na prvý nákup ani po niekoľkých minútach (niekedy to e-mailom po internetových vlnách trvá), mohla nastať jedna z týchto situácií:

  • Už ste u nás kedykoľvek v minulosti nakúpil/a.
    • Kód sa odošle iba zákazníkom, ktorí v minulosti nenakúpili.
  • Vyplnil/a ste nesprávne e-mail.
    • Občas sa to stáva, skúste e-mail vyplniť ešte raz.
  • E-mail spadol do SPAMu či Hromadných správ.
    • Bohužiaľ tam niektoré e-maily od nás končia, hoci si to teda vôbec nezaslúžia. Pozrite sa pre istotu aj tam.
  • Je chyba na našej strane.
    • Pokiaľ Váš prípad nezodpovedá žiadnej z možností vyššie, kontaktujte našu zákaznícku starostlivosť a kolegovia vzniknutú situáciu preveria.
       
Nejde mi uplatniť kód z newslettera, od influencera a pod.

Skontrolujte prosím ešte raz celé zadanie a podmienky na uplatnenie kódu a prekontrolujte vo svojej objednávke, či spĺňate naozaj všetky z nich. Pokiaľ ani tak kód nefunguje, zavolajte na  zákaznícku linku, preverí, kde môže byť chyba.
 

Kde a ako uplatním online zľavový kód/voucher?

Políčko na uplatnenie zľavového kódu/voucheru ( „Vložiť zľavový kód“ ) nájdete hneď v prvej časti košíka – ešte než kliknete na Pokračovať k pokladni

Pokiaľ sa Vám nedarí kód uplatniť, ozvite sa nám na zakaznici@svetplodu.cz.
 

Mám zľavový kód a voucher, ako ich oba uplatním?

V tomto prípade budete potrebovať našu pomoc, pretože systém toto automaticky zákazníkovi neumožňuje. Ako teda postupovať?

1.   Vytvorte si objednávku a uplatnite si v košíku NAJPRV ZĽAVOVÝ KÓD (NIE voucher).

2.   Následne si zvoľte preferovaný spôsob dopravy. 

3.   Ako spôsob platby zvoľte prevod alebo dobierku

4.   Napíšte do poznámky v 3. kroku košíka kód voucheru, spolu s prosbou, že ho chcete uplatniť. 

5.  Dokončite objednávku, ale neplaťte ju.

6.   Kolegovia kód preveria, uplatnia ručne a následne Vám zašlú upravenú rekapituláciu objednávky s novou čiastkou. 

7.  Objednávku s upravenou čiastkou zaplaťte až v tejto chvíli

8.  Po obdržaní platby objednávku expedujeme. V prípade platby na dobierku expedujeme ihneď. 

 

Môžem uplatniť aj viacero voucherov v jednej objednávke?

Áno, môžete. Len budete v tomto prípade potrebovať našu pomoc, pretože systém toto automaticky bohužiaľ neumožňuje. Ako teda postupovať?

1.   Vytvorte si objednávku a uplatnite jeden voucher.

2.   Následne si zvoľte preferovaný spôsob dopravy. 

3.   ako spôsob platby zvoľte prevod alebo dobierku. Objednávku neplaťte

4.  Napíšte do poznámky v 3. kroku košíka kód voucheru, spolu s prosbou, že ho chcete uplatniť. 

5.   Dokončite objednávku, ale neplaťte ju.

6.   Kolegovia kód preveria, uplatnia ručne a následne Vám zašlú upravenú rekapituláciu objednávky s novou čiastkou. 

7. Objednávku s upravenou čiastkou na zaplatenie uhraďte

8.  Po obdržaní platby objednávku expedujeme. V prípade platby na dobierku expedujeme ihneď.

 

Skladovosť a dostupnosť tovaru

Môj obľúbený produkt je vypredaný, ako zistím, kedy bude?

Pri každom produkte si môžete zapnúť na konkrétny variant tzv. strážneho psa. My vám potom pošleme e-mail hneď, čo tovar dorazí na sklad. 

Presný dátum niekedy bohužiaľ nevieme ani my – naskladnenie závisí od mnohých faktorov. Pokiaľ informáciu potrebujete urgentne, obráťte sa na našu zákaznícku linku, skúsime zistiť aspoň približný termín.
 

Dorazil mi e-mail, že je tovar na sklade, ja ho ale vidím stále ako vypredaný. Prečo?

Zapnutý „strážny pes“ zaistí, že v momente naskladnenia tovaru vám dorazí informačný e-mail. Nie vždy to ale znamená, že sme doskladnili veľké množstvo balíčkov. Môže sa stať, že sa nám iba vrátilo jedno alebo dve balenia, ktoré si niekto nevyzdvihol, prípadne iný zákazník odstúpil od kúpnej zmluvy. Potom sa môže stať, že si toto konkrétne balenie stihne kúpiť niekto pred vami.

Doručenie tovaru

Neprišlo mi potvrdenie o vytvorení objednávky, čo mám robiť?

Napíšte nám prosím na zakaznici@svetplodu.cz a uveďte e-mail, na ktorý ste objednávku vytvoril/a. Vašu objednávku preveríme a dáme vám vedieť. 

 

Ako môžem mať objednávku čo najrýchlejšie doma?

Každú objednávku sa samozrejme snažíme odoslať čo najrýchlejšie, ideálne do druhého pracovného dňa od prijatia. Z kapacitných dôvodov sa bohužiaľ aktuálne nedá urobiť nič na urýchlenie expedície. Potom už doba doručenia závisí od zvoleného dopravcu. Orientačnú dobu doručenia uvádzame v košíku, zaručiť ju však nemôžeme

Uvítali by ste u nás možnosť expresného doručenia za príplatok? Dajte nám o tom, prosím, vedieť na e-mail zakaznici@svetplodu.cz.

 

Kedy mi doručíte objednávku?

Informáciu o predpokladanom doručení nájdete pri každom produkte (stačí sa prekliknúť odkazom pod tlačidlom „pridať do košíka“, kde nájdete informácie v závislosti od typu dopravy).

Orientačný dátum uvádzame aj v 2. kroku košíka pri výbere typu dopravy.

Po expedícii potom toto informovanie prenechávame dopravcom, ktorí Vás budú informovať (e-mailom alebo SMS) o doručení vašej objednávky. 

 

Koľko stojí doprava?

Aktuálne ceny dopravy uvádzame v 2. kroku košíka

Pri objednaní nad 75 EUR máte od nás doručenie zadarmo. Dopravu zadarmo máme pravidelne aj na vybrané produkty (napríklad novinky). Informácie nájdete taktiež na hlavnej stránke

 

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ chcete sledovať stav Vašej objednávky, odporúčame sa prihlásiť a nakúpiť ako registrovaný užívateľ. Vo vašom profile v sekcii Moje objednávky potom uvidíte, v akom stave sa objednávka nachádza. 

 

Môžem si objednávku z e-shopu vyzdvihnúť osobne priamo u vás?

Môžete, ale zatiaľ máme pobočky iba v Českej republike. Pokiaľ budete mať niekedy cestu, radi vás uvidíme na predajniach v Olomouci, Zlíne a Brne

 

Ako zmením spôsob dopravy po odoslaní objednávky?

Zmeniť spôsob dopravy je možné iba v prípade, že objednávka ešte nebola zaplatená a nie je na dobierku. 

Prečo? Spracuje ju totiž cca 10 minút po odoslaní do systému náš robot Karol a objednávku odovzdáva ďalej na vychystanie. Potom už nie je možné čokoľvek meniť. V prípade, že ste objednávku už zaplatili, alebo ste zvolili spôsob platby na dobierku, napíšte nám čo najskôr na  zakaznici@svetplodu.cz a my sa pozrieme, čo s Vašou prosbou zmôžeme.

Platba

Ako u vás môžem zaplatiť svoju objednávku?

Všetky aktuálne možnosti platby nájdete v 2. kroku košíka alebo tu

Zadal/a som chybný VS pri platbe prevodom. Čo s tým?

Dajte nám o tom prosím čo najskôr vedieť na e-mail zakaznici@svetplodu.cz. Priložte tiež potvrdenie z banky o vykonaní platby a číslo Vašej objednávky. Platbu preveríme a spojíme sa s Vami.

Môžem zmeniť spôsob platby po odoslaní objednávky?

Zmeniť spôsob platby je možné iba v prípade, že objednávka ešte nebola zaplatená a nie je na dobierku

V prípade, že ste zvolili spôsob platby na dobierku, napíšte nám čo najskôr na zakaznici@svetplodu.cz. Objednávku totiž po cca 10 minútach po odoslaní do nášho systému spracuje náš robot Karel a balíček odovzdá ďalej na vychystanie. Potom už nie je možné čokoľvek meniť. 

Neprišlo mi od vás potvrdenie, že som objednávku zaplatil/a. Čo mám urobiť?

Príčin môže byť viac. Napíšte nám prosím na zakaznici@svetplodu.cz a do e-mailu uveďte tieto informácie:

  • číslo objednávky
  • pokiaľ nemáte číslo objednávky, uveďte e-mail, na ktorý bola objednávka vytvorená
  • doklad z banky o pohybe na účte

Reklamácia a vrátenie tovaru

Prišiel mi poškodený alebo chybný tovar, čo mám robiť?

Ajaj, niečo nie je v poriadku? Vyplňte nám prosím tento formulár. Popíšte prosím čo najpodrobnejšie, prečo chcete tovar reklamovať, pripojte fotografie a kolegovia z reklamačného oddelenia sa vám čo najskôr ozvú. 

 

Ako môžem reklamovať tovar?

Reklamácia je najjednoduchšia a najrýchlejšia cez tento formulár. Do neho prosím vložte fotografie, vpíšte čo najviac informácií, prečo chcete tovar reklamovať, a kolegovia z reklamačného oddelenia sa vám čo najskôr ozvú.

 

Čo všetko je na reklamáciu potrebné?

K reklamácii je potrebné napísať nám číslo objednávky, dôvod reklamácie a priložiť fotografie, na ktorých bude problém vidieť. Formulár vás všetkými krokmi reklamácia jednoducho prevedie.

 

Môžem tovar vrátiť, keď som si to rozmyslel/a a už ho nechcem?

Áno, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia objednávky. Všetky balenia, ktoré budete chcieť vrátiť, musia byť neporušené (takže nesmú mať otvorený obal). Produkty môžete vrátiť s nárokom na vrátenie peňazí iba tak, ako ste ich obdržali. 

Pokiaľ si prajete tovar vrátiť, vyplňte prosím tento formulár a kolegovia sa Vám čo najskôr ozvú.

Veľkoobchod a firemné darčeky

Chcem sa stať vaším obchodným partnerom, čo na to mám urobiť?

Stačí vyplniť registračný formulár a počkať, kým sa vám ozvú kolegovia z veľkoobchodného oddelenia. Povedia vám všetky potrebné informácie a pomôžu dokončiť registráciu. 
 

Zháňam firemné darčeky, pomôžete mi?

Iste, radi! Premyslite si, čo by ste si chceli objednať (pozrieť na ponuku môžete tu) a potom buď rovno objednajte, alebo sa nám s požiadavkou ozvite na e-mail velkoobchod@svetplodu.cz. Kolegovia s Vami dopyt vyriešia k Vašej spokojnosti. 
 

Robíte zákazkovú výrobu?

Áno! Vyberte si, aké produkty by ste chceli a v akom množstve ich chcete odoberať, a ozvite sa na e-mail velkoobchod@svetplodu.cz, kde s vami kolegovia Vašu zákazku vyriešia.
 

Balíte do iných obalov ako do plastu?

Orechové maslá u nás nájdete v skle či v tube. Väčšinu našich obalov však tvoria plasty. Sú totiž pevné a praktické na prepravu. Vďaka tomu, že k nim nie je primiešaná žiadna ďalšia zložka sú tiež dobre recyklovateľné

Používame ich predovšetkým kvôli tomu, aby sme zaistili správne podmienky na skladovanie orieškov aj lyofilizovaného ovocia, a neutrpela tak kvalita. Naše obaly majú uzáver „zip lock“, vďaka ktorému sa dajú jednoducho znovu použiť. Viac si môžete prečítať tu.

 

Kde nájdem špecifikáciu k produktu?

Nájdete ju nad tabuľkou so základnými informáciami v pravej časti stránky produktu. Pokiaľ špecifikácia dostupná nie je, obráťte sa na našu zákaznícku linku. Ak v špecifikácii nenájdete požadované informácie, nebojte sa nás opýtať. Skúsime zistiť viac u našich dodávateľov.

Prodajne Světa plodů

Máte na Slovensku kamenné predajne, kde by som si mohol/a všetko pozrieť?

Nie, predajne máme iba v Českej republike. Nájdete nás v Olomouci, Brne a Zlíne. Presné adresy aj kontakt nájdete tu.

 

Ďalšie časté otázky

Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettera?

V pätičke každého e-mailu nájdete odkaz na odhlásenie z odberu newslettera. Pokiaľ sa Vám nebude dariť odhlásiť sa, napíšte na zakaznici@svetplodu.cz s prosbou o odhlásenie.  

 

Na čo využiť niektoré z vašich netradičných produktov?

Na produktovej stránke nájdete informácie o produkte spolu s tipmi, ako ho využiť. Zapátrať môžete aj na Blogu v sekcií Recepty či Naše suroviny.


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Radi vám poradíme na našej zákazníckej linke. Môžete sa na nás obrátiť e-mailom, alebo nám zatelefonovať. Sme tu pre vás každý všedný deň.
 

zakaznici@svetplodu.cz
+420 603 738 106
Každý všedný deň
od 8 do 16 hodín
zavrieť

Prihlásenie pomocou e-mailu

Zabudli ste heslo?