,,Pre kompletnú zmenu identity sme sa rozhodli, pretože doterajší dizajn už nedokázal dostatočne reprezentovať kvalitu a pestrosť surovín, ktoré dodávame našim zákazníkom," hovorí Otakar Janík, spolumajiteľ spoločnosti.
,,S našou pani (dievča v pôvodnom logu) sme boli spokojní, ale svoje si už odpracovala a teraz ju čaká zaslúžený dôchodok. Nová značka lepšie reprezentuje ciele, ku ktorým má Svět plodů nakročené," glosuje Tomáš Hofman, spolumajiteľ a nákupca v jednej osobe.
„Zásadná je pre nás variabilita konceptu. Svět plodů nie je o jednom produkte, ale naopak o celej škále pestrých chutí, vôní a farieb a my sme chceli, aby na našich zákazníkov táto pestrosť dýchla hneď na prvý pohľad,“ opisuje Kamila Zavadilová, ktorá sa stará o marketing Světa plodů.
„Pre logo firmy preto nebolo výrazné písmeno 'S' v embléme vybrané náhodou. Funguje nielen ako skratka celého názvu, ale predovšetkým odkazuje k samotnej podstate značky. Znamená nielen 'Svět plodů' ale aj 'skvelý' či 'super'. Samotný emblém má tvar lieskového orieška, odkazujúceho k produktom Světa plodů, a spolu s ručne vytvorenou typografiou vytvára nezameniteľný a ľahko zapamätateľný symbol,“ hovorí Markéta Oličová z Rency, ktorá na projekte pracovala.
Celá identita sa skladá z niekoľkých stavebných prvkov. Symbolické ,,S" v tvare lieskového orecha dopĺňa typografické logo (ručne tvorený script). Na to nadväzuje pestrá paleta farieb pre rôzne použitie a celý koncept prepája hravá práca s textom a ilustráciami. Najdôležitejšia je variabilita celej identity. ,,Nechceli sme niečo tak rozmanitého, ako sú plody prírody, uzavrieť do technického rámca. Identita je variabilná, s pravidlami, ktoré umožňujú byť veľmi kreatívny a komunikovať vtipne a s nadsádzkou," dopĺňa za Rency Radek Holík.
V krátkosti sme Vám predstavili, ako bude Svět plodů teraz vyzerať, a dúfame, že sa Vám budeme páčiť! Hoci teraz vyzeráme inak, to hlavné zostáva bez zmeny. Stále sa sústredíme na to, aby sme pre Vás mali široký výber surovín tej najvyššej kvality, pretože za nás hovoria suroviny.